درخواست خودتو بفرست و دانلود کن! ۱
اشتراک گذاری مطلب

درخواست خودتو بفرست و دانلود کن!

با سلام ، قراره اینجا پیشنهاد و درخواست های مفید و خوبی برای هم ارسال کنیم.

چگونه درخواست خودم را  ارسال کنم ؟  می توانید درخواست خود را با توضیحات بخش نظرات همین مطلب  ارسال کنید.
چگونه برای پیشنهادها درخواست ارسال کنم ؟ برای این منظور فقط قسمت همان پیشنهاد درخواست ارسال کنید.
هر درخواستی دلم خواست بفرستم ؟ بستگی داره دلتون چی بخواد ! اون قسمتی که قابل انجام باشه رو می پذیریم. ( فیلم ، عکس ، آموزش ، قالب ، موزیک و پیشنهادی خودتان)
منم میتوانم پیشنهاد ارسال کنم ؟ نه ! مگر اینکه خیلی باحال و خوشگل باشه ! ؛ فقط نویسندگان عضو میتوانند پیشنهاد بفرستند.
فرق پیشنهاد با درخواست مگه چیه ؟ پیشنهاد میتونه دیدن یک فیلم و یا کارهای دیگری باشه که در صفحه ارسال میشه؛ درخواست هم که خودتون میدونید.

۱ دیدگاه

  1. سلام یه قالب دارم خودم درستش کردم میشه شما رایگان برام ریسپانسیوش کنید بعدشا قالب رو هم خودتون میتونید استفاده کنید ..

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی